Egy érdekesség

Sokan a yumeihosok közül sem ismerik Shuichi Ohno nevét, pár héttel ezelőttig az én fejemben is csak mint 'az ismeretlen mester' szerepelt, de egy angol nyelvű yumeihos oldalon sikerült találnom egy részletet Masayuki mester könyvéből, amit amennyire tudtam, le is fordítottam, éspedig:

,,Tanítóm, Shuichi Ohno 16 éves korában Kínába ment, mert nagyon megragadta a Chuan Fa nevű kínai harcművészet. Ott is maradt, míg 1945-ben véget nem ért a második világháború és ez idő alatt a harcművészet részeként megtanulta a Reposition Therapyt. Hazajövetele után még sok különböző terápiát megismert és ezek lényegi elemeit és a R T alapjait ötvözve kialakította saját módszerét."
,,Írásai hatására felkerestem Ohno urat és látva módszerének rendkivüli eredményeit, belevetettem magam a terápia elsajátításába. Nem túlzás azt mondanom, hogy egész fiatalságomat a gyógymód tanulmányozására szenteltem.
Később a terápia 100 fogását egy új rendszerbe foglaltam és tanítóm beleegyezésével elneveztem Kotsuban Yumeihonak."

Érdekesség, hogy japánul a Shuichi név azt jelenti, hogy 'első mester'...